Sa Milenom Maksić razgovarali smo o njenom mentorskom iskustvu u programu D Inkubator. Zašto se ona i njene kolege rado uključuju u mentorski rad i kakve savete ima za startap timove pročitajte u ovom tekstu.
Milena je u agenciji Ovation BBDO u poslednjih 8 godina odgovorna za funkcionisanje digital sektora, što podrazumeva organizaciju i razvoj agencijskih timova i upravljanje internacionalnim i lokalnim projektima koje realizuju sa njihovim klijentima. Njen posao podrazumeva i održavanje edukacija i radionica kojima agencija pomaže u razvoju struke i novih biznisa, kakav je i D Inkubator.
Ovation BBDO je drugu godinu za redom partner programa D Inkubator. Osim vas, doprinos programu u radu sa timova daju i vaš menadžment i više članova vašeg tima. Zašto je Ovation odlučio da podrži ovaj program, šta je bila vaša motivacija?
Cenimo projekte koji pokreću razvoj i promene, i svojim delovanjem nastojimo da podržimo odgovorne, posvećene ljude koji prave iskorak.
D Inkubator je baš takav program. Ideje su pokretač društva, i srce našeg biznisa. Niz naših kolega je baš zato, svako iz svoje uloge, sa entuzijazmom učestvovao u programu što se sada već pretvara u tradiciju.
I to nas raduje.
Kakva su vaša iskustva u radu sa timovima i sa kojim timovima ste konkretno radili i na čemu? Da li ste zadovoljni njihovim rezultatima?
Bilo je uživanje slušati sve timove na finalnoj pitch prezentaciji i videti koliko su napredovali. Tim sa kojim smo radili, Carousel je odneo pobedu 2021, što za nas znači da smo dobro uradili posao. Naravno, presudna je njihova ideja, posvećenost, upornost i spremnost da se nauče i primene nove stvari. U okviru projekta imali smo i marketing radionicu za sve kandidate i ponosni smo što su se i drugi timovi nakon toga samoinicijativno javljali za konsultacije. Učenje iz celokupnog procesa je ključno za dalji rad, ne samo kandidatima nego i svima nama na projektu.
Zašto je marketing važan za biznis a posebno za startap i na koji segment marketinga startapi treba da obrate posebnu pažnju?
Marketing je neodvojiv deo svakog biznisa i jedan od ključnih faktora uspeha. Bez adekvatnog marketing pristupa, i formule koja povezuje proizvod, cenu, distribuciju i promociju, nema ni uspeha na tržištu. Što bolje poznajete potrebe tržišta, jednostavnije ćete ponuditi relevantan proizvod ili iskustvo. Za startape je ključno da razumeju da je ideja samo prvi stepenik na putu do uspeha. Marketing je mehanizam da savladate svaki od stepenika i dodjete do svesti, pažnje i emocija konzumenata vaših proizvoda ili korisnika vaših usluga.
Da li imate neki savet za timove koji će se sad prijaviti na temu odnosa mentora i tima ali i samog programa?
Da budu spremni da rade, uče i pokidaju taj biznis plan.
I da vežbaju pitch prezentaciju za investitore. 🙂
Kako biste pozvali startape da se prijave za program?
Stvorite sebi šansu da učite, povežete se sa drugima i budete bliže realizaciji vaše biznis ideje.