Pobednik D Inkubatora 2022. po bodovima šesnaestočlane komisije je tim Keiko, koji se bavi proizvodnjom dečije odeće od bambusa i organskog pamuka.

Nikola i Nina osnivači su Keiko brenda i imaju za cilj da Keiko postane globalni „all in one“ odgovoran i samoodrživ brend za decu i roditelje. Keiko proizvodi su napravljeni od inovativne mešavine bambusa (70%) i organskog pamuka (30%), štampe na vodenoj bazi, YKK drikera i rajsferšlusa bez nikla, najboljeg kvaliteta, istovremeno odgovorni prema našoj planeti i prirodni u meri u kojoj tekstilni proizvodi najviše i mogu biti.

Od 23 prijave, pet timova ušlo je u ovogodišnji program, a na samom pitch day-u pridružio im se i šesti tim kao Wild card, koji je bio spreman da bez procesa inkubacije predstavi svoju ideju pred investitorima.

Timovi koju su predstavili svoju ideju Komisiji su:

Uz pomoć partnera i eksternih konsultanata, program se održava petu godinu zaredom, a od ove godine po prvi put pod imenom D Inkubator. Kroz radionice, predavanja ali i mentorstvo timovi su tokom tromesečnog programa radili na razvoju svojih ideja, a po ocenama svakog od tima pojedinačno saglasni su da su tokom programa izuzetno napredovali.

Ovogodišnji partneri i konsultanti bili su Ovation BBDO, PwC Srbija, Miša Lukić (New Startegy), Karanović&partners, EY, Matija Golubović (Mars/Omnius), ICT hub, Dejan Tešić (JTC), Đorđe Vukotić (Joberty), Lazar Pavlović (Joberty), a ovim putem im se još jednom zahvaljujemo.

„Program se svake godine menja i unapređuje uzimajući u obzir potrebe timova i utiske komisije, a ono po čemu je program jedinstven je to što više timova ima mogućnost dobijanja investicije“, kaže menadžer za inovacije, Ivana Živković.

Pregovori oko samih investicija između investitora i timova za koje su zainteresovani tek predstoje, i moguće su za sve timove, ne samo pobednika.