Najčešća pitanja

Timovi dobijaju zadatke uz pomoć kojih razvijaju svoj startap. U tome im pomažu njihovi mentori. Za sve timove organizovane su radionice i edukacije na različite poslovne teme. Na raspolaganju su im resursi i znanje mentora i eksternih konsultanata. Kada uđu u inkubator, svi timovi dobiće raspored sa aktivnostima kojima treba da prisustvuju.

Mogu da se prijave samo timovi do maksimalno 5 članova. Prijave pojedinaca se ne prihvataju.

Da, timovi koji su učestvovali na drugim startap takmičenjima mogu da se prijave na ovaj konkurs kao i ako u trenutku prijavljivanja učestvuju u drugom inkubatoru. U formularu je potrebno da se navede u kom inkubatoru učestvujete.

Da, jedan tim ima pravo da prijavi više startap ideja.

U zavisnosti od oblasti kojom se bave, timovima će biti dodeljeni relevantni mentori i konsultanti. Finansijska podrška za razvoj ideja tokom procesa inkubacije biće prilagođena svakom timu.

Da biste se prijavili potrebno je da popunite  formular koji će na sajtu biti aktivan tokom trajanja konkursa i priložite ppt prezentaciju sa najviše 7 slajdova. Prezentacija treba da je u formi u kojoj biste poslovnu ideju predstavili potencijalnim investitorima. Opciono možete priložiti  Canvas biznis model.

Ne, da biste se prijavili na konkurs nije neophodno da imate registrovano pravno lice. Možete se prijaviti samo sa idejom.

Članovi komisije su predstavnici uspešnih kompanija i pojedinci sa isksustvom u razvoju biznisa i radu sa startapima.

Nemamo unapred definisan broj. Timovi koji se najbolje pokažu na pitchu ulaze u Inkubator.

Da, bar jedan član iz svakog tima je u obavezi da prisustvuje predavanjima.

Svi startapi iz inkubatora dobijaju mogućnost da predstave svoju startap ideju i biznis plan Komisiji  uz mogućnost investiranja u razvoj ideje.

Na pitchu za investiciju odabrani su pobednici za najviše poena članova žirija, ali su razgovori u vezi sa mogućnostima za investiciju obavljeni i sa drugim timovima.

2018. godine, na pitchu za investiciju pobedio je tim Frigo gel sa proizvodom koji štiti voće od prolećnih mrazeva. S obzirom na to da je period inkubacije trajao tokom leta, i da je pitch bio u oktobru, dogovor sa timom bio je da proizvod testiraju u realnim vremenskim uslovima tokom 2019. na imanjima Delta Agrara uz obezbeđene potrebne resurse. Na osnovu dobijenih rezultata, u oktobru 2019. doneta je obostrana odluka da se odustane od dalje investicije i da je potrebno dodatno razvijati proizvod kako bi bio efikasniji. Za investiciju 2018. odabran je drugi tim koji je učestvovao u programu – Smart Watering sa proizvodom daljinskog navodnjavanja. Tim je u fazi pozicioniranja na tržištu, a više informacija o ovom rešenju možete videti na sajtu: https://smartwatering.rs/ .

Na pitchu u oktobru 2019. pobedio je tim Orlandus sa platformom Otkupljivač koji omogućava povezivanje poljoprivrednih proizvođača sa najbližim otkupnim centrima. Ovaj tim dobio je investiciju dva investitora za period od šest meseci, nakon čega su nastavili da razvijaju platformu samostalno. Platforma se nalazi na adresi https://www.otkupljivac.rs/.

Nakon inkubacije 2020. komisija je najviše ocene dala timu Farma Inova za proizvod stabilizator slilaže. Iako pregovori za investiciju nisu postignuti, Delta Agrar je nastavio poslovnu saradnju sa ovim timom. Razgovori za investiciju su postignuti sa visokoplasiranim timom na pitchu, Kerber Games za društvenu igru Final Challenge. Osim članice Delta Holdinga, tim je dobio investiciju još dva investitora. Više o ovoj društvenoj igri pogledajte na adresi: http://kerbergames.com/

2021. najviše ocene komisije dodeljene su timu Studio Carousel koji je u inkubatoru učestvovao sa idejom razvoja dečijeg brenda Teslini znanjoni. Razvoj brenda podrazumeva proizvodnju animiranog dečijeg serijala sa pratećim inovativnim igračkama koje u sebi sadrže inovativnu tehnologiju. Na ovaj način deca će na zanimljiv način, kroz igru ući u svet nauke. Osim članice Delta Holdinga, tim je dobio investiciju još tri investitora. Više o Studio Carousel saznajte na https://studiocarousel.com