Na poziciji na kojoj je zadužena za vođenje projekata u okviru Ananas E-Commerce-a https://ananas.rs/, Jelena Milošević sa svojim kolegama radi na kreiranju jedinog pravog marketplace-a na tržištu Srbije.
U programu D Inkubator, učestvovala je 2021. godine sa inovativnim proizvodom – kupaćim kostimom koji je drugačiji od svih ostalih.
Kako ste došli na ideju da napravite bikini koji je potpuni novitet na tržištu?
Kada sam iz hobija želela da sašijem bikini, u potrazi za svim elementima, pojavilo se pitanje – zašto sve korpice za kupaće kostime upijaju vodu, zar ne bi bilo bolje da su neupijajuće? Nastavila se potraga, ali takve korpice jednostavno nije bilo na tržištu. Pošto verujem da je svaka prepreka ujedno i šansa, po principu Ili ćemo naći put ili ćemo ga napraviti sami otpočeo je razvoj ovog inovativnog proizvoda.
Koliko dugo ste razvijali svoju ideju i koliko ljudi je bilo uključeno u razvoj ideje?
Od ideje o inovativnom proizvodu do izrade prototipa proteklo je oko 15 meseci. Od dva člana na samom početku, na Cherry Berry inovativnom silikonskom push upu do sada je radilo preko 40 ljudi. Stručnjaci iz različitih oblasti su direktno dali doprinos da ovaj proizvod izgleda i ima svojstva koja zadovoljavaju najviše standarde.
Kao nekadašnji učesnik programa Delta Biznis Inkubatora (današnjeg D Inkubatora) recite nam šta je bila motivacija za prijavljivanje na program?
Motivisala me je činjenica da svi timovi koji dodju do finala ulaze u tromesečni program obuke, gde imaju niz resursa na raspolaganju kako bi unapredili svoju ideju i razvili svoj biznis. Posebno bih istakla da timovi imaju priliku da navedu baš one oblasti i teme za koje im je potrebna posebna podrška. Nakon toga, DBI tim radi na tome da vam obezbedi sastanke i konsultacije sa eminentim stručnjacima baš iz tih oblasti. Dodatno, važno je istaći da su učešće u programu, radionice i konsultacije za nas učesnike DBI potpuno besplatni.
Koliko Vam je program pomogao u razvijanju biznisa?
Koristi od učešća u Delta biznis inkubatoru bile su višestruke. Sam ulazak u finale DBI gde je bilo svega 5 timova predstavlja svojevrsnu potvrdu ideje. Program je bio značajan za kreiranje jasnog biznis plana, marketing strategije, i osnovne trase razvoja biznisa u narednim godinama.
Koliko su Vam mentori pomogli tokom programa?
Posebnu zahvalnost dugujemo mentorima. Tim ljudi koji je radio sa CHERRY BERRY-jem činili su vrsni stručnjaci poput Miše Lukića (New Startegy), Tanje Kuzman (PwC Srbija), Aleksandre Milačić Jelače (Fun & Fit), Veronike Tasić Vušurović (Karanovic & Partners), Nataše Mitrović (Konteent media), kao i mnogi drugi koji nisu ovde pobrojani.
U radu sa mentorima imali smo priliku da analiziramo trenutne izazove, kao i pitanja budećeg razvoja CHERRY BERRY brenda. Na taj način imali smo priliku da svoju ideju i biznis sagledamo iz različitih perspektiva, uzimajuću u obzir sva znanja i iskustva mentora, koja su nam stavljena na raspolaganje.
Šta bi bila Vaša poruka timovima koji imaju slične ideje iz modne industrije?
Mogu da obećam da će put razvoja praktične, modne ideje biti teži nego što misle, i da će biti mnogo zanimljiviji nego što mogu da zamisle 🙂 Smatram da je najvažnije da veruju u sebe i da, ako imaju viziju u svojoj glavi, da joj se uvek vraćaju, jer će ih to voditi kroz sve izazove na koje nailaze. Treba da krenu od one oblasti gde prirodno imaju talenat, ali da budu spremni da će kako vreme prolazi biti potrebno da uče i rade i one stvari koje malo manje vole, i to će biti pravi izazov. Smatram da biznis, koliko god bio mali, funkcioniše kao organizam, i da bi rastao i živeo, svi delovi moraju biti funkcionalni.
Od nedavno Vaši bikiniji se mogu naći u radnji Fashion&Friends, da li planirate da se proširite u još neke show room-ove, kakvi su planovi za budućnost?
Strategija https://www.instagram.com/cherryberrybrand/ podrazumeva pozicioniranje brenda kao high end, i u tom smislu postignut je dogovor o saradnji sa kompanijom Fashion&Friends, kada je u pitanju prisutnost u retail kanalu prodaje, i kompanijom Ananas E-Commerce https://ananas.rs/ , kada je online prodaja u pitanju. Planovi za budućnost svakako podrazumevaju širenje u veći broj objekata na regionalnom nivou, a zatim izlazak na svetsko tržište.
Kako biste program preporučili drugim timovima koji razmišljaju da li da se prijave?
Preporučujem timovima da se prijave ukoliko su spremni da posvete svoje vreme i energiju, jer su benefiti direktno srazmetni energiji koji ulože. Ukoliko imate ideju i želju da radite na njoj, učešćem u DBI nemate šta da izgubite, a mnogo je toga što možete da dobijete.